سرگرمی و دانلود آهنگ و فیلم اپتیمال،اخبار جدید علمی سیاسی فرهنگی ورزشی،سایت سرگرمی،سایت تصویر،عکس عاشقانه،عکس دختر،اس ام اس،عکس بازیگران،دانلود موزیک،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود آموزش افزودن اِلمان‌های جنگی در موتور بازی‌سازی یونیتی - Swords and Shovels

یونیتی به عنوان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین موتورهای بازی‌سازیِ جهان شناخته می‌شود. این دوره آموزشی، یک رویکرد مولفه‌گرایانه را برای جذابیت بخشیدن به بازی‌های ویدیویی در موتور بازی‌سازیِ یونیتی معرفی می‌نماید. در قسمت سیستم مبارزه، گیمرها انتظار دارند که در بازی‌های ویدیویی جدید، طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و جنگ‌افزارها (شامل شمشیر، تبر، نارنجک، سلاح‌های بسیار مخرب و …) را در اختیار داشته باشند. در این دوره آموزشی، مهارت‌های لازم برای ایجاد و استفاده از یک فریم‌ورک مبارزه مقیاس‌پذیر و قابل توسعه در موتوربازی سازیِ یونیتی را بدست خواهید آورد. در قسمت مدیران، بارگذاران و حلقه تکرارِ بازی، بازی‌های ویدیویی، سیستم‌های پیچیده‌ای هستند که اجزای در حال حرکت و به هم پیوسته‌ای را در خود جای می‌دهند. در این دوره آموزشی با ابزارهایی آشنا خواهید شد که برای مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی پیچیده و گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. در قسمت سیستم لوت، آیا تاکنون تصمیم گرفته‌اید که بازی‌های ویدیویی مورد نظر خود را طراحی کنید؟ اگر می‌خواهید به دنیای برنامه‌نویسی بازی‌های ویدیویی وارد شوید، این دوره آموزشی کاربردی را از دست ندهید. در این دوره، به طور کامل با فرایند طراحی سیستم لوت و جمع‌آوری آیتم در بازی‌های ویدیویی آشنا خواهید شد. در ابتدا، روش‌های ScriptableObject را مورد بررسی قرار خواهیم داد. سپس یاد می‌گیرید که چگونه از آنها بعنوان کدهای قراردادی برای طراحی آیتم استفاده کنید. در قسمت سیستم اعلام وضعیت کاراکتر، بدون وجود آمار و ارقامِ قابل تغییر، کاراکترِ یک بازی ویدیویی چه جذابیتی خواهد داشت؟ این دوره آموزشی، فرایند طراحی یک سیستم اعلام وضعیتِ کاراکتر در بازی‌های ویدیویی را به شما معرفی خواهد کرد. در ابتدای این دوره با ماهیت رابط های کاربری آشنا خواهید شد. سپس یاد می‌گیرید که چگونه از آنها بعنوان کدهای قراردادی برای طراحی آیتم استفاده کنید. در ادامه، شیوه ایجاد فیلدهای اختصاصی به منظور محدودسازیِ تغییر داده‌ها در سیستم اعلام وضعیت را خواهید آموخت. در قسمت ابزار کنترل کاراکتر و هوش مصنوعی، در یک بازی ویدیویی که زاویه دوربین از بالا به پایین است، برای کنترل کاراکتر به یک سیستم مسیریابی احتیاج دارید که آزادی عمل لازم برای حرکت کارکتر را فراهم سازد. در این دوره آموزشی، شیوه استفاده از شبکه مسیریابی و عوامل مرتبط با آن، سیستم متحرک‌سازی کاراکتر و نحوه کدنویسی برای طراحی ابزار کنترل کاراکتر را خواهید آموخت. سپس یاد می‌گیرید که چگونه از عوامل شبکه مسیریابی و متحرک‌سازی برای کنترل حرکتِ کاراکتر استفاده کنید.

این آموزش توسط تیم آموزشی شاتل‌لند فراهم شده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار می گیرد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 13
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.